Konsument pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania).

Jeśli klient odstępuje od umowy bez podania przyczyny i nie informuje sprzedawcy o uszkodzeniu, można zmniejszyć zwracaną mu cenę proporcjonalnie do uszkodzenia. Jeśli odstępuje na podstawie rękojmi i poinformuje o tym, że otrzymał uszkodzoną paczkę, reklamacja powinna zostać uznana.

Jeśli zależy nam na złożeniu reklamacji u przewoźnika, nie powinniśmy przyjąć takiej przesyłki. Zgodnie z prawem przewozowym po odbiorze takiej przesyłki tracimy uprawnienie do żądania odszkodowania od przewoźnika. Możliwość żądania spisania protokołu szkody w terminie 7 dni od odbioru dotyczy wyłącznie szkody niedającej zauważyć się z zewnątrz.

Podpis potwierdzający odbiór przesyłki nie wyłącza możliwości żądania spisania protokołu szkody jeszcze na miejscu lub w terminie 7 dni od odbioru.

Koszt wysyłki uzależniony jest od ilości kupowanych przedmiotów w razie problemów z kosztem przesyłki proszę pisać wiadomość z zapytaniem na adres: bok@cowboykid.pl

Gdy paczka opuszcza magazyn, otrzymasz automatycznie generowaną wiadomość email z potwierdzeniem wysyłki. Jeżeli, mimo potwierdzenia wysyłki, paczka nie dotrze w ciągu maksymalnie pięciu dni roboczych, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta.
Jeżeli dostarczenie zakupionego towaru okaże się niemożliwe (np. błędny adres ) i wróci on do COWBOYKID, nie jest możliwe ponowne wysłanie tej samej paczki. Pierwotne zamówienie zostaje automatycznie anulowane. W takim przypadku Klient powinien dokonać ponownego zamówienia. Jeżeli Klient dokonał już zapłaty za niedostarczony towar, automatyczny zwrot tej kwoty wraz z kosztami wysyłki nastąpi w terminie do 14 dni po otrzymaniu przez magazyn przesyłki zwrotnej.

W sklepie internetowym COWBOYKID możesz zapłacić za zakupy płatnością online: przelewem bankowym lub kartą. Akceptujemy karty kredytowe Visa i MasterCard. Płatności kartą objęte są szczególną ochroną poprzez zastosowanie szyfrowanej transmisji danych SSL.
W sklepie internetowym COWBOYKID możliwa jest również dostawa z opcją płatności za pobraniem.
Ze względu na trudności z ewentualnym zaksięgowaniem zwrotnym, prosimy o nie dokonywanie przelewów metodą tradycyjną (za pomocą przekazu pocztowego lub w placówce banku).

Kwota, którą przelewasz za zamówienie pobierana jest z Twojego konta w momencie złożenia dyspozycji w banku. Kwota z karty kredytowej pobierana jest w momencie, gdy zamówienie jest gotowe do wysyłki.

Możesz taki produkt zwrócić lub reklamować. Zapoznaj się w tym celu z Regulaminem sklepu bądź skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta, który doradzi Ci jak w najdogodniejszy sposób tego dokonać.

Realizacja dostaw odbywa się za pomocą firmy kurierskiej DPD/ETLogitic, na podany przez Klienta w formularzu zamówienia adres. W momencie, gdy przesyłka opuści magazyn, Klient automatycznie otrzyma powiadomienie e-mailem.

Czas realizacji zamówienia wynosi 1-3 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności. Zwykle doręczenie paczki odbywa się na następny dzień od daty otrzymania powiadomienia o wysyłce. Może się jednak zdarzyć tak, że czas doręczenia zostanie wydłużony do 72 h.
Pamiętaj, że kurier nie ma obowiązku dzwonić do Ciebie przed doręczeniem. Dlatego, najlepiej składając zamówienie podaj adres, pod którym będziesz dostępna w godzinach 8:00-16:00.

Pracownicy Infolinii są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 – 16.00.

Tak. Prosimy w takich przypadkach kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod adresem: bok@cowboykid.pl

NIE. Produkty są rezerwowane w momencie ukończenia procesu składania zamówienia, po kliknięciu przycisku "Zamów i zapłać". W sporadycznych przypadkach może się okazać, że mimo rezerwacji produktu zostanie on wyprzedany.

Modyfikować zamówienie (zmieniać zawartość koszyka zakupowego) można samodzielnie do momentu kliknięcia przycisku „Potwierdź zakup”. Późniejsza modyfikacja zamówienia nie jest możliwa.